Mesafeli Satış Sözleşmesi
Farma Atılım Bitkisel Yağ Gıda İlaç San. Ltd. Şti. Mesafeli Satış Sözleşmesi
İşbu sözleşme 27.11.2014 tarihli 29188 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereği internet üzerinden gerçekleştiren satışlar için sözleşme yapılması zorunluluğuna istinaden düzenlenmiş olup, maddeler halinde aşağıdaki gibidir.
MADDE 1 - KONU
İşbu
sözleşmenin konusu, SATICI'nın, ALICI'ya satışını yaptığı, aşağıda
nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile
ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki
Kanun-Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında
Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin
kapsamaktadır.
MADDE 2.1 - SATICI BİLGİLERİ
Ünvan: Farma Atılım Bitkisel Yağ Gıda İlaç San. Ltd. Şti. (Bundan sonra Panlife olarak anılacaktır)
Adres: Bucak OSB Çamlıca Mah. 1757 Sok. No:8 (Bucak Organize Sanayi Bölgesi) Bucak/BURDUR
Telefon: 0248 315 65 15
Email: info@panlife.com.tr
MADDE 2.2 - ALICI BİLGİLERİ
Adı/Soyadı/Unvanı | : |
Adresi | : |
Telefon | : |
Eposta adresi | : |
MADDE 3 - SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ
Malın/ Ürünün / Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır
MADDE 4 - GENEL HÜKÜMLER
4.1-
ALICI, Madde 3'te belirtilen sözleşme konusu ürün veya ürünlerin temel
nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön
bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli
teyidi verdiğini beyan eder.
4.2 - Sözleşme konusu ürün veya
ürünler, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için
ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklıgına bağlı olarak ön bilgiler içinde
açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa
teslim edilir. Bu süre ALICI’Ya daha önce bildirilmek kaydıyla en fazla
10 gün daha uzatılabilir.
4.3
- Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim
edilecek ise,teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul
etmemesininden Panlife sorumlu tutulamaz.
4.4 - Panlife,
sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen
niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile
teslim edilmesinden sorumludur.
4.5 - Sözleşme konusu ürünün
teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının Panlife'ya
ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettigi ödeme şekli ile
ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya
banka kayıtlarında iptal edilir ise, Panlife ürünün teslimi
yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.6-Ürünün tesliminden
sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan
bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak
kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini
Panlife'a ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş
olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde Panlife'ya gönderilmesi zorunludur.
Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.
4.7-Panlife mücbir
sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi
gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde
teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde
ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali
ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun
ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir.
ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödedigi tutar 15 iş günü içinde
kendisine nakden ve defaten ödenir.
4.8- Garanti belgesi ile
satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin arızalı veya bozuk
olanlar, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için
Panlife'a gönderilebilir, bu takdirde nakliye giderleri Panlife tarafından karşılanacaktır.
4.9- İşbu sözleşme,ALICI
tarafından imzalanıp Panlife'a faks veya posta yoluyla
ulaştırılmasından sonra yada site üzerinden sözleşmeye ALICI tarafından
onay verildikten sonra geçerlilik kazanır.
4.10-Panlife üzerinde
bulunan ürünlerin fiyatları kdv dahil olup, nakliye ücretleri hariçtir.
Promosyonlu kampanylarda hakları saklı kalmak kaydıyla
gerçekleşmektedir.
MADDE 5 - CAYMA HAKKI
ALICI,sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren (14) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde Panlife'a faks, email veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün ilgili madde hükümleri çercevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün Panlife'a gönderildiğine ilişkin nakliye teslim tutanağı örnegi ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 15 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün nakliye bedeli SATICI tarafından karşılanır.
Niteliği itibarıyle iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler,kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Her türlü yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler, piller, sarf malzemeleri(toner, kartuş, şerit v.b) ve cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
Cayma hakkı sürecinde hizmeti tamamlanmış olan KAPIDA ÖDEME HİZMET tutarı ve NAKLİYE ÜCRETİ kesilerek ücret iadesi yapılacaktır.
Cayma hakkı kullanımında kanun kapsamına uygun olan iadelerde Panlife iade nakliye ücretini karşılamakla yükümlüdür.
Ayrıca,tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz.
Outlet ürünler kategorisinden alınan ve miyadı 1 senenin altında olan ürünlerde iade kabul edilmemektedir. Bu bilgi ürün sayfasında da uyarı olarak verilmiştir.
Ödemenin kredi kartı veya benzeri bir ödeme kartı ile yapılması halinde tüketici, kartın kendi rızası dışında ve hukuka aykırı biçimde kullanıldığı gerekçesiyle ödeme işleminin iptal edilmesini talep edebilir. Bu halde, kartı çıkaran kuruluş itirazın kendisine bildirilmesinden itibaren 15 iş günü içinde ödeme tutarını tüketiciye iade eder.
İşbu
sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen
değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile Panlife'ın yerleşim
yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
ALICI, tüm şartları
yerine getiriyor ve cayma hakkını kullanmak istiyorsa buradaki formu
doldurarak tarafımıza cayma hakkını kullanmak istediğini iletebilir.
ALICI,
Panlife tarafından sorununun çözülmemesi durumunda hakkını arayabilmek
için Tüketici Haklarına başvuruda bulunabilir. ALICI, tüketici hakları
konusunda detaylı bilgiyi tuketici.gov.tr adresinden alabilir.
MADDE 6 - SEVKİYAT VE TESLİMAT
Sevkiyat:
Sipariş onayı mailinizin gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler anlaşmalı olduğumuz …Nakliye Şirketine verilir.
Teslimat:
Ürün/ürünler anlaşmalı olduğumuz … Nakliye firması ile sizin belirttiğiniz adrese teslim edilecektir. Firmamız tarafından, nakliye firmasına teslimat süresi, sipariş onayı mailinin gönderilmesinden sonra en geç 7 (yedi) iş günüdür. Ürünler, Nakliye şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.
Nakliye Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Ürün, Alıcı'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra nakliye bedellerinden satıcı sorumlu tutulamaz.
Teslimat problemleri yaşanmaması için sevkiyat bilgilerini tam ve eksiksiz doldurmanız, teslimat yapılacak adreste bulunmanız önemle rica olunur.
Aras nakliye firmasına ulaşmak istediğiniz taktirde 4442552 nolu numaradan çağrı merkezini arayabilir veya www.araskargo.com.tr adresinden destek alabilirsiniz.
Yurtiçi nakliye firmasına ulaşmak istediğiniz taktirde 4449999 nolu numaradan çağrı merkezini arayabilir veya www.yurticikargo.com adresinden destek alabilirsiniz.
Zarar görmüş paket durumunda;
Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Nakliye Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer Nakliye Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride vardır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Nakliye Şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir. Müşteri Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.
MADDE 7 - GİZLİLİK POLİTİKASI
• Bucak OSB Çamlıca Mah. 1757 Sok. No:8 (Bucak Organize Sanayi Bölgesi) Bucak/BURDUR adresinde mukim Farma Atılım Bitkisel Yağ Gıda İlaç San. Ltd. Şti. (Bundan sonra Panlife olarak anılacaktır) kullanıcıların panlife.com.tr ("Websitesi") üzerinden ilettikleri kişisel bilgilerini, Gizlilik Politikası ile belirlenen amaçlar ve kapsam dışında kullanmayacak, ayrıca izinsiz olarak üçüncü kişilerle paylaşmayacaktır. Bununla beraber kullanıcı, paylaşmış olduğu bilgilerinin kendisine özel avantajların sunulabilmesi, satış, pazarlama ve benzer amaçlı her türlü iletişim faaliyetlerinin bildirimi maksatlarıyla, tüm Panlife iştirakleri ile de paylaşımına izin vermektedir.
• Kişisel bilgiler; ad soyad, doğum tarihi, ev adresi, mobil ve sabit telefon numarası, e-posta adresi gibi kullanıcıyı doğrudan ya da dolaylı olarak tanımlamaya yönelik her türlü kişisel bilgiyi içermekte olup, kısaca “Gizli Bilgiler” olarak anılacaktır.
• Panlife, kişisel bilgileri kendi bünyesinde profilleme, istatistiksel çalışmalar, reklam, tanıtım, pazarlama ve sair iletişim faaliyetleri amacıyla kullanabilecek ve sadece bu çalışmaların yapılması amacıyla bilginiz dahilinde olan 3.kişiler ile paylaşabilecektir.
• Panlife, kişisel bilgileri kesinlikle gizli tutmayı, bunu bir sır saklama yükümlülüğü olarak addetmeyi, gizliliğin sağlanması ve sürdürülmesi, gizli bilginin tamamının veya herhangi bir kısmının kamu alanına girmesini veya yetkisiz kullanımını veya üçüncü bir kişiye ifşasını önlemek için gerekli tedbirleri almayı ve gerekli özeni göstermeyi taahhüt etmektedir. Panlife’ın gerekli bilgi güvenliği önlemlerini almasına karşın websitesine ve sisteme yapılan saldırılar sonucunda gizli bilgilerin zarar görmesi veya üçüncü kişilerin eline geçmesi durumunda, Panlife’ın herhangi bir sorumluluğu olmayacaktır.
• Panlife, kullanıcılara ve kullanıcıların Web sitesinin kullanımına dair bilgileri, teknik bir iletişim dosyasını (Kurabiye-Cookie) kullanarak elde edebilir. Ancak, kullanıcılar dilerlerse teknik iletişim dosyasının gelmemesi veya teknik iletişim dosyası gönderildiğinde ikaz verilmesini sağlayacak biçimde tarayıcı ayarlarını değiştirebilirler.
• Kullanıcılar, Üyelik/Kişisel bilgilerini ve iletişim tercihlerini her zaman sisteme giriş yaparak güncelleyebilirler. Bu konuda taleplerinizi ayrıca Websitemizde yer alan iletişim bilgilerinden bize ulaşarak da iletebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede değerlendirilerek uygulamaya alınacaktır.
• panlife.com.tr'den promosyon ve duyuru mesajı içeren e-posta almak istemiyorsanız size ulaşan kampanya mailinin alt kısmında "mail listesinden ayrıl" bağlantısına tıklarak listeden ayrılabilirsiniz.
• Her Kullanıcı, işbu Websitesini ziyaret ederek, işbu Gizlilik Politikası hükümlerini kabul etmiş sayılacaktır.
Madde 8- KAZANILAN PUANLAR VE TUPARALAR
Web sitemiz içerisinde alışveriş yapılmasına istinaden hediye olarak verilen puan ve tuparalar kazanılan yılın 31 Aralık tarihi itibari ile silinecektir. Müşterilerimiz kazandıkları puanlarını yıl sonuna kadar kullanmak durumundadırlar. panlife.com.tr puanlar kullanımı ve uygulanmasına istinaden kampanyayı uygun gördüğü taktirde herhangi bir bilgilendirmede bulunmadan durdurma ve değiştirme hakkına sahiptir.
Madde 9- UYUŞMAZLIK DURUMUNDA YETKİLİ MAHKEME VE İCRA DAİRELERİ
İşbu sözleşmenin uygulanmasından kaynaklanan uyuşmazlık halinde, Burdur ilindeki mahkemeler yetkilidir.
Siparişin gerçekleşmesi durumunda Alıcı işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.